Specjalista ds. Marketingu
Galaktyczna 35A, Gdańsk
Pełen etat
Stacjonarnie
Umowa o pracę
CZYM BĘDZIESZ SIĘ ZAJMOWAĆ?
- Realizowanie strategii marketingowej oraz inicjowanie działań marketingowych
- Tworzenie materiałów promocyjnych do kampanii online i offline, w tym pisanie tekstów oraz tworzenie grafik spójnych z key visual firmy
- Strony www: planowanie, tworzenie i publikowanie treści, regularna aktualizacja oraz optymalizacja w celu utrzymania atrakcyjności i spójności z wizerunkiem firmy
- Social Media (głównie LinkedIn): zarządzanie profilami firmowymi, tworzenie treści, budowanie społeczności i analiza wyników
- Kampanie Google Ads: koordynowanie kampanii, analiza wyników
- Przygotowywanie firmy do udziału w targach i konferencjach
- Współpraca z podwykonawcami i partnerami biznesowymi
NASZE WYMAGANIA
- Minimum roczne doświadczenie w zakresie marketingu B2B
- Doświadczenie w prowadzeniu kampanii reklamowych
- Język angielski w stopniu komunikatywnym, umożliwiający swobodną komunikację telefoniczną i mailową z partnerami Grupy Elhurt oraz tworzenie materiałów marketingowych
- Umiejętności copywriterskie – zdolność pisania angażujących tekstów
- Znajomość narzędzi graficznych – umiejętność pracy z programami do tworzenia grafik (np. Canva, Adobe Photoshop), aby tworzyć materiały zgodne z key visual firmy
- Samodzielność, sumienność, zaangażowanie i doskonała organizacja pracy
- Kreatywność i zmysł estetyczny – zdolność tworzenia atrakcyjnych, innowacyjnych treści wizualnych i tekstowych
Specjalista ds. Kadr i Płac
Galaktyczna 35A, Gdańsk
Pełen etat
Stacjonarnie
Umowa o pracę
CZYM BĘDZIESZ SIĘ ZAJMOWAĆ?
- Prowadzenie dokumentacji kadrowo-płacowej zgodnie z obowiązującymi przepisami
- Naliczanie i rejestracja płac
- Sporządzanie sprawozdań, deklaracji, korespondencji do instytucji zewnętrznych
- Prowadzenie spraw dot. Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych
- Prowadzenie akt osobowych
- Rozliczanie czasu pracy
- Przygotowywanie zaświadczeń o zatrudnieniu i wynagrodzeniu
NASZE WYMAGANIA
- Prowadzenie dokumentacji kadrowo-płacowej zgodnie z obowiązującymi przepisami
- Naliczanie i rejestracja płac
- Sporządzanie sprawozdań, deklaracji, korespondencji do instytucji zewnętrznych
- Prowadzenie spraw dot. Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych
- Prowadzenie akt osobowych
- Rozliczanie czasu pracy
- Przygotowywanie zaświadczeń o zatrudnieniu i wynagrodzeniu
Inżynier Sprzedaży
Galaktyczna 35A, Gdańsk
Pełen etat
Stacjonarnie
Umowa o pracę
CZYM BĘDZIESZ SIĘ ZAJMOWAĆ?
- Doradztwo techniczne klientom, z przydzielonego rejonu: nawiązywanie i rozwijanie współpracy z działami konstrukcyjnymi naszych klientów
- Analiza zapotrzebowania klientów na poszczególne grupy produktowe
- Przygotowywanie materiałów techniczno-informacyjnych
- Wsparcie dla Działu Handlowego: pomoc w przygotowaniu ofert dla klientów od strony technicznej, udzielanie wyjaśnień i odpowiedzi na ewentualne wątpliwości dotyczące aspektów technicznych
- Przygotowywanie i prowadzenie szkoleń i prezentacji zewnętrznych dla klientów o oferowanych produktach
NASZE WYMAGANIA
- Wykształcenie z zakresu elektroniki lub robotyki i automatyki lub informatyki bądź innego pokrewnego kierunku technicznego
- Pasji do elektroniki i zamiłowania do śledzenia trendów na rynku
- Łatwości nawiązywania relacji i kontaktów biznesowych
- Gotowości do wyjazdów służbowych – jedna z przydzielonych części Polski (po okresie wdrożenia, w zależności od realizacji planu: podróżne służbowe 50%, praca biurowa 50%)
Specjalista ds. Administracji
Galaktyczna 35A, Gdańsk
Pełen etat
Stacjonarnie
Umowa o pracę
CZYM BĘDZIESZ SIĘ ZAJMOWAĆ?
- Wykonywanie rozliczeń i raportów środowiskowych w zakresie wprowadzania produktów na rynek, również w oparciu o Dyrektywę CBAM
- Prowadzenie ewidencji odpadów
- Składanie rocznych sprawozdań środowiskowych do Urzędu
- Wdrażanie i egzekwowanie przepisów związanych z ochroną środowiska
- Inne zadania z obszaru Działu Administracji, w tym: ocena dokumentów zamówień, prowadzenie projektów unijnych, pozyskiwanie ofert i zawieranie polis ubezpieczeniowych oraz zgłaszaniem szkód, uczestniczeniem w realizacji zadań związanych z dokumentacją procesową, współpraca z dostawcami zewnętrznymi oraz urzędami
NASZE WYMAGANIA
- Wykształcenie kierunkowe związane z ochroną środowiska lub doświadczenie związane z ochroną środowiska
- Znajomość przepisów z zakresu ochrony środowiska
- Znajomość zagadnień wykonywania rozliczeń i raportowania środowiskowego w zakresie wprowadzania produktów na rynek, również w oparciu o Dyrektywę CBAM
- Język angielski w stopniu umożliwiającym swobodną komunikację z możliwością pozyskiwania informacji i danych od dostawców
- Prawo jazdy kat. B
- Gotowość do podjęcia pracy na pełen etat od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00-16:00
Wyślij do nas swoje CV, a my uwzględnimy
je w przyszłych rekrutacjach!
Proces
Jak wygląda proces rekrutacyjny?
Opinie
Co o pracy w Elhurt mówią pracownicy?
Paweł Mazur
Starszy Menedżer Sprzedaży ds. Kluczowych Klientów
Praca w Elhurt Dystrybucja to możliwość ciągłego rozwoju i poszerzania wiedzy. Należymy do firm, które dostarczają naszym klientom produkty najnowszych technologii. Od ponad 10 lat mogę z klientami uczestniczyć przy projektach, które w wielu przypadkach są bardzo innowacyjne. Dzięki temu, każdy projekt czy sprzedany komponent to nowe cenne doświadczenie i źródło wiedzy.
Dominika Semkiw
Liderka Specjalistów ds. Sprzedaży
Od 2019 mam przyjemność bycia częścią zespołu Elhurt, a rola lidera specjalistów sprzedaży pozwoliła mi rozwijać nie tylko umiejętności menedżerskie, ale także kreatywność i innowacyjność. Dzięki różnorodnym szkoleniom i wsparciu ze strony firmy, mogę stale poszerzać swoje umiejętności i eksplorować nowe obszary w dziedzinie sprzedaży oraz zarządzania zespołem. Wszystko to w pełnej wsparcia i pozytywnej energii atmosferze.
Adrian Cichosz
Product Manager
W ciągu blisko 6 letniej kariery w Elhurt, niezależnie od stanowiska, które zajmowałem w danym czasie, każdy rok przynosił mi bezcenne doświadczenie. Panująca tu atmosfera oraz kompetentni współpracownicy w połączeniu z pełną wyzwań pracą powodują, że czas płynie efektywnie i satysfakcjonująco. Różnorodne zadania i liczne szkolenia pozwalają mi wciąż się rozwijać, a elastyczne godziny pracy dają swobodę zarządzania czasem poza pracą.
FAQ
Najczęściej zadawane pytania
Gdzie należy szukać informacji o aktualnych wakatach?
Informacje o aktualnych ofertach pracy znajdziesz tutaj.
Jak długo trwa proces rekrutacyjny?
Długość procesu rekrutacyjnego jest w dużej mierze uzależniona od stanowiska, na które aplikuje kandydat. Czas od momentu nadesłania aplikacji do momentu otrzymania odpowiedzi o podjęciu współpracy nigdy nie przekracza jednak jednego miesiąca.
Czy do pracy w waszej firmie wymagana jest wiedza z zakresu elektroniki?
Wiedza z zakresu elektroniki będzie zdecydowanie atutem, jednak w większości prowadzonych przez nas rekrutacji stawiamy przede wszystkim na chęć nauki i determinację naszych przyszłych współpracowników.
Czy są jakieś uczelnie lub kierunki, które preferujecie przy wyborze kandydatów?
Najważniejsze są dla nas rzeczywiste umiejętności kandydatów, ich osobowość, predyspozycje do pracy na określonym stanowisku oraz chęci rozwoju w naszej firmie. Do aplikowania na nasze oferty zachęcamy zatem wszystkich kandydatów, niezależnie od poziomu i kierunku wykształcenia.
W jaki sposób przebiega wdrożenie nowozatrudnionych pracowników?
Każda nowozatrudniona osoba może liczyć na pełne wsparcie z naszej strony podczas okresu wdrożenia. Wdrożenie przebiega według indywidualnego Planu Wdrożenia i pod okiem Opiekuna Wdrożenia.
Jak wygląda ścieżka awansu?
Naszym pracownikom oferujemy dwie ścieżki awansu: finansowy i stanowiskowy. Obie ścieżki rozwoju są szczegółowo i jednoznacznie opisane, o czym kandydaci dowiadują się już na etapie spotkania rekrutacyjnego.
Czy mogę aplikować na więcej niż jedną ofertę pracy?
Oczywiście! W trakcie procesu rekrutacyjnego wspólnie określimy na jakim stanowisku Twoje umiejętności i doświadczenie będą najefektywniej wykorzystane.
Czy oferujecie możliwość pracy zdalnej?
Mamy świadomość, że praca zdalna stała się popularną formą współpracy. Staramy się prezentować elastyczne podejście w zakresie zarządzania zasobami ludzkimi, dlatego w określonych okolicznościach dajemy możliwość pracy zdalnej wdrożonym i samodzielnym pracownikom, oczywiście jeśli specyfika ich stanowiska na to pozwala. Zdecydowanie preferujemy jednak pracę w biurze, która umożliwia nam zacieśniać relacje zespołowe i w zdecydowanie lepszy sposób wpływa na komunikację i wyniki.
Czy zatrudniacie cudzoziemców?
Oczywiście! Dla nas liczą się Twoje kwalifikacje, a nie narodowość, płeć czy wiek. Szukamy osób, które będą chciały współtworzyć z nami otwartą organizację!
Jak przygotować się do spotkania rekrutacyjnego?
Przede wszystkim zabierz ze sobą dobry humor, a stres zostaw przed drzwiami!
Będzie nam bardzo miło, jeśli z zainteresowaniem zapoznasz się z informacjami o naszej firmie.
Przygotuj pytania na temat naszej firmy i stanowiska, na które aplikujesz. Spotkanie rekrutacyjne ma umożliwić wzajemne poznanie się.